pondělí 6. července 2015

Péče o vlasy

Ahoj :)

dnešní článek se bude týkat mé momentální péče o vlasy, konkrétně šamponů a kondicionéru a taky bych vám chtěla ukázat, jaké přípravky momentálně používám například na rozčesání nebo ochranu před sluncem. Tak jdeme na to.






O Capillanu vlasovém aktivátoru jsem už článek napsala tady, takže teď se zmíním jenom o šamponu stejné značky. Je to samozřejmě česká přírodní kosmetika, víc o tom v minulém článku. Šampon je proti mastným vlasům, působí svíravě,takže zabraňuje zvýšené tvorbě kožního mazu a mě by taky zabraňovat vypadávání vlasů právě díky svíravému působení (díky nějaké bylince). Další bylinka v něm obsažená působí na pokožku hlavy a zabraňuje svědění, což je pro mě na celém šamponu nejlepší. Také vlasy chrání před slunečním zářením, což se teď v létě hodí. Kromě zabránění vypadávání vlasů můžu všechno ostatní rozhodně potvrdit. Ulevil mi jak od svědění, tak i od mastných vlasů. Koupila jsem ho v lékárně za 109 Kč, má 200 ml.



Jak jde vidět, nový šampon jsem už hodně potřebovala. Dopoužívala jsem totiž tenhle z Oriflamu s (překvapivě) kokosovou vůní. Jeho největším plusem byla právě vůně, jinak to byl obyčejný šampon, nijak výjimečný. Kondicionér ze stejné řady je taky docela fajn, vlasy jsou po něm voňavé a opravdu hebké na dotek, rozhodně bych i řekla, že se lépe rozčesávají. Šampon stál 69 Kč a kondicionér taky 69 Kč.



Nakonec tu mám tenhle jeden olej na poškozené vlasy od Gliss Kur, který jsem si kupovala už před nějakou dobou a to hlavně na rozčesávání. Bohužel teda za mě nic extra. Raději vlasy rozčesávám po vlasovém aktivátoru od Capillanu.  Ale alespoň hezky voní. Cenu už si nevybavím. A druhý olej je z galaxieprani.cz taky od Swarzkopfu a je na ochranu vlasů před sluncem. V drogérii jsem totiž žádný podobný výrobek nemohla najít a zrovna jsem byla před odjezdem na dovolenou a chtěla jsem nějaký ochranný sprej, protože moje vlasy byly čerstvě po odbarvení. Rozhodně je podle mě důležité nechránit jenom pokožku, ale také vlasy. Olej příjemně voní a vlasy mám v pořádku, takže asi funguje. Cenu bohužel nemůžu najít. Vypadá to, že je už mají vyprodané. Určitě se ale dá najít podobný přípravek, možná i v té drogerii.

No a to je vše. Hodně přípravků mi teď dochází, takže určitě brzo vyzkouším nějaké nové. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat